جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

همه چیز در مورد سیستم های داربست فلزی

دسته بندی ها
دسته‌ها
آخرین مقالات
برچسب ها

آنچه در این مقاله می خوانید

همه چیز در مورد سیستم های داربست فلزی

لوله های داربستی در زمان شروع یک پروژه‌ی ساختمانی،مانند یک قاب بزرگی در اطراف ساختار آن مشاهده می‌شوند . این سازه ها که سیستم های  لوله داربست فلزی گفته می شود ؛از گذشته در حال استفاده هستند زیرا کارایی زیادی در کارهای ساختمانی دارد و این بخش اساسی از زیرساخت ها را تشکیل می دهد . هر سیستم داربستی که در سایت های ساختمانی استفاده می شود اهداف زیادی را دارد و مهمترین آن ها فراهم کردن دسترسی کارگران برای رسیدن به ارتفاعات زیرساخت ها است .

چرا به سیستم های لوله داربست فلزی نیاز است؟

داربست قبل از ساخت و ساز واقعی نصب می شود ، زیرا کارگران برای رسیدن به مکان های مرتفع ساختمان از آن استفاده می کنند . سه کاربرد اصلی استفاده از سیستم های داربست فلزی عبارتند از:

یک محل کار امن را تضمین می کند . داشتن محیط ایمن برای کار ضروری است و داربست این شرایط را فراهم می کند . در کارخانه های ساختمانی ، کارگران ملزم به صعود به ساختمان های واقعاً مرتفع هستند و با یک حرکت اشتباه می تواند اتفاق بزرگ ناگواری به همراه داشته باشد . از این رو از سیستم لوله داربست استفاده می شود ، به طوری که کارگران در امنیت هستند و از انجام کار خود هیچ ترسی ندارند . این یک سطح ، سطح گسترده و متعادل را فراهم می کند به طوری که بسیاری از کارگران می توانند در همان مکان حرکت کنند و با هم کار کنند ، این امر همچنین سرعت کار را افزایش می دهد . نه تنها برای کارگران بلکه برای مردم نیز داربست ضروری است .

دومین کاربرد اصلی داربست ، دسترسی آسان به طبقه های زیرین اسکرابرهای ساخته نشده است . به دلایل ایمنی و امنیتی شامل نرده در طبقه فوقانی است .

در ابتدا از نردبان استفاده می شد اما پس از آن هیچ سکویی وجود نداشت و نردبان ها فقط به کارگران کمک می کردند تا به اوج برسند اما نحوه کار در آنجا هنوز یک وظیفه بزرگ بود . زمانی است که داربست برای نجات آمد . داربست مزیت موقعیت بالایی به کارگران می دهد و آن ها توانایی دسترسی به هر گوشه یا سقف ساختمان و کار در آنجا را دارند .

انواع سیستم های لوله داربست فلزی

تعداد زیادی سیستم داربست وجود دارد اما محبوب ترین آن ها در زیر نوشته شده است . اگر شخصی مایل به خرید یا اجاره سیستم های داربست فلزی باشد ، این گزینه ها می توانند گزینه های خوبی برای آن ها باشند . قبل از انتخاب هر نوع سرویس داربست ، همیشه باید نیازهای آن ها را درک کنید .

1) داربست چوبی و بامبو

2) داربست لوله و کلیپ

3) داربست سیستم

4) داربست قاب و مهاربند

5) داربست معلق

6) داربست کوهنوردی مست

در مورد چگونگی ساخت داربست چوبی مقررات کمی وجود دارد ، از بامبو به طور گسترده ای در هند استفاده می شود زیرا سه مورد موردعلاقه را برای مردم فراهم می کند که عبارتند از انعطاف پذیری ، قدرت و سازگاری با محیط زیست . مقرون به صرفه ترین نوع اتصالات داربست است . نه فقط در هند ، بلکه در سراسر آسیا برای ساخت دستگاه خراشنده آسمان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد .

داربست لوله و گیره یکی از قدیمی ترین انواع سیستم های داربست است . این به یکی از سخت ترین راه های جمع آوری آن نیاز دارد . شما فقط باید لوله داربست ها را ببندید تا بزرگ و طولانی شوند و سپس با استفاده از گیره ها لوله عمودی را با لوله افقی بپیوندید . در شرایط شدید آب و هوایی قابل استفاده است و به دلیل انعطاف پذیری می تواند به هر شکلی تبدیل شود .

سیستم داربست به خودی خود به چهار زیر نوع دیگر تقسیم می شود که عبارتند از داربست کلاک ، داربست kwikstage ، داربست هاکی و داربست برج پله . این پرکاربردترین نوع داربست است و یکی از کارآمدترین ها در این زمینه است . وقتی صحبت از ساخت و سازهای تجاری یا مسکونی می شود ، اتصالات داربست قاب و مهاربند توصیه می شود . سبک است و توانایی نصب بسیار سریع را دارد .

لوله داربست معلق مانند یک مجموعه تاب است ، ریشه آن روی زمین نیست اما برای کمک به کارگران در تأمین تجهیزات و تأمین پشتیبانی آن ها استفاده می شود . روی سیستم کابلی کار می کند . درست مانند داربست معلق ، داربست دکل نیز داریم ، تنها تفاوت این است که برای حمل مواد سنگین مانند آجر از آن استفاده می شود .

لوله داربست خود زیر مجموعه ای از لوله صنعتی می باشد.جهت کسب اطلاعات بشتر در مورد لوله صنعتی به صفحه اختصاصی لوله صنعتی میتوانید مراجعه کنید.

جهت اطلاع از قیمت روز لوله داربست میتوانید به صفحه مربوط به لوله داربست وارد شوید.

مقالات مرتبط