جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

داربست لوله و کوپلر

دسته بندی ها
دسته‌ها
آخرین مقالات
برچسب ها

آنچه در این مقاله می خوانید

درباره داربست لوله و کوپلر

داربست لوله و کوپلر ساختاری است که به طور گسترده در بیشتر مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد . این یک پلتفرم کار موقت و ایمن برای کمک به ساخت و ساز ، نگهداری ، تعمیر ، دسترسی و غیره است .توضیحاتی برای شما در این قسمت داریم .

وقتی نوبت به انتخاب سازه ای می رسد که به بهترین وجه مناسب یک سایت ساختمانی باشد ، مهندسان یا تکنسین ها نقشی اساسی دارند . تخصص آن ها در این زمینه بهترین مشاوره را به عنوان یک موضوع تضمین می کند .

انواع سیستم داربست در سایت های ساختمانی:

اگر بخواهیم انواع داربست ها را با توجه به تفاوت های مکانیکی ذاتی بسیاری از مدل ها طبقه بندی کنیم ، می گوییم که 3 نوع لوله داربست در سایت های ساختمانی استفاده می شود ، مانند :

داربست لوله و کوپلر 

داربست قاب H / نما

داربست چند جهته

داربست لوله و کوپلر به عنوان یک ساختار موقتی در یک سایت ساختمانی تصور می شود . این یک کار جنبی و موقت است . هدف آن پشتیبانی از خدمه کار ، اطمینان از ایمنی آن ها و هر کسی است که در این سیستم عامل کار می کن د.

این سازه باید به طور مناسب بر روی ساختمان لنگر بیاندازد . این برای ساخت ، بازیابی ، به طور کامل یا تا حدی نابود کردن نعوظ استفاده می شود .

عناصر تشکیل دهنده سیستم داربست لوله و کوپلر:

سیستم داربست لوله و کوپلر از تعدادی عنصر تشکیل شده است :

لوله فولادی

گیره :

که اجازه می دهد تا لوله ها به هم متصل شوند یا اجزای متصل شوند

سیستم های لنگر انداختن

جک های پایه (صفحات)

لوله عنصر اصلی سیستم است و بسته به نحوه قرارگیری آن ، نام استاندارد یا عمودی (وقتی به صورت عمودی قرار می گیرد) ، ترانس (در صورت ایجاد مقطع افقی) ، دفتر (وقتی به صورت افقی قرار می گیرد) و مورب (وقتی به صورت مهاربندی قرار می گیرد) می گیرد .

اتصال دهنده عنصر مشترک لوله ها است و می توان آن را از فولاد یا چدن ساخته شود .

فشرده سازی محوری بین عناصر دو لوله داربست توسط یک اتصال دهنده ساده ، اعم از فولاد یا چدن انجام می شود و این اجازه می دهد تا انسجام داشته باشید .

کوپلر مفصل گردان عناصر را می توان در زوایای مختلف توسط کوپلر مفصل دار گردآوری کرد ، اعم از فولاد یا چدن . عناصر همچنین می توانند از طریق یک اتصال دهنده موازی به صورت محوری به هم متصل شوند ، اعم از فولاد یا چدن .

تخته های تزئین به معنای عناصر افقی است که به عنوان کفپوش های روتختی تصور می شوند . آن ها همچنین نقش انتقال بارها را به صورت عمودی از طریق لوله های روی ترانس ها دارند ، که به قائم متصل می شوند .

ما طیف وسیعی از تخته های فلزی ساخته شده از فولاد گالوانیزه و آلومینیوم را تولید می کنیم .

سیستم داربست لوله و کوپلر ساده و به ویژه همه کاره و مقرون به صرفه است .

این مورد برای تعدادی از پروژه ها مانند ساختمان های مدنی و صنعتی با راه حل های اعطا شده توسط مجوزهای وزارتخانه اعمال می شود : بازیابی آثار باستانی ، سازه های برجسته ، مقاوم سازی و مقاوم سازی ساختمان های غیر ایمن ، نگهداری و مرمت آثار معماری به ویژه پیچیده یا بسیار تخریب شده .

این رنگ یا گالوانیزه بهترین گزینه برای ساخت و ساز یا کارهای نگهداری است . نه تنها مقرون به صرفه است بلکه با رعایت کامل مقررات موجود بهترین نسبت کیفیت و ایمنی را افزایش می دهد .

این داربست برای تعدادی از پروژه ها مانند ساختمان های مدنی و صنعتی با راه حل های اعطا شده توسط مجوزهای وزارتخانه اعمال می شود : بازیابی مصنوعات ، سازه های برجسته ، مقاوم سازی و مقاوم سازی ساختمان های ناامن ، نگهداری و مرمت آثار معماری به ویژه پیچیده یا بسیار تخریب شده .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله داربست و لوله صنعتی به سایر مقالات نیز مراجعه فرمایید.

همچنین دعوت میکنم از شما عزیزان جهت کسب اطلاعات کامل در مورد قیمت لوله داربست کلیک کنید.

مقالات مرتبط