قیمت روز لوله داربست

قیمت روز لوله داربستی شرکت لوله و قوطی اصفهان

1402/12/19 
نام محصولضخامت
طول
وزن
قیمت
بدون ارزش افزوده
قیمت نهایی
لوله داربستی ، قطر 5 سانتی متر1.8 میلی متر6 متر12.7 کیلوگرمتماس بگیریدتماس بگیرید
لوله داربستی ، قطر 5 سانتی متر2 میلی متر6 متر14 کیلوگرمتماس بگیریدتماس بگیرید
لوله داربستی ، قطر 5 سانتی متر2.3 میلی متر6 متر15.9 کیلوگرمتماس بگیریدتماس بگیرید
لوله داربستی ، قطر 5 سانتی متر2.5 میلی متر6 متر17 کیلوگرمتماس بگیریدتماس بگیرید
لوله داربستی ، قطر 5 سانتی متر2.7 میلی متر6 متر18.8 کیلوگرمتماس بگیریدتماس بگیرید
کلیه لوله های داربست درج شده در جدول بالا،همان لوله درزمستقیم صنعتی 1و1/2 اینچ می باشد.

قیمت ها تماما با تایید تلفنی، جهت اطلاع از تخفیف ها و قیمت نهایی لوله داربست تماس بگیرید

در ازای انتخاب و اعتماد شما و خرید لوله و پروفیل ،خدمات زیر را ارائه میدهیم

روش های فروش لوله داربست

اعتبار اسنادی داخلی لوله داربستی

در صورت نداشتن نقدینگی کافی می‌توانید، در ازای اعتبارات اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار (ال‌سی) که ازسوی شعب بانک صادر می‌گردد تنها با پیش‌پرداخت ۱۰ درصد از مبلغ پیش فاکتور، کلیه محصولات این شرکت را بصورت نسیه تا 2 ماهه خریداری فرمایید.

متقاضی دریافت اعتبار اسنادی تنها کافی است با دردست داشتن پیش‌فاکتور از شرکت لوله و قوطی اصفهان به یکی از شعب بانک که در آن حساب دارد مراجعه و بعد از ارائه مدارک و الزامات موردنیاز، نسبت به صدور اعتبار اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار (ال‌سی) موردنیاز در وجه شعبه بانک این شرکت اقدام فرماید.

فروش اعتباری لوله داربست

عرضه کلیه آهن آلات و محصولات فولادی به صورت اعتباری پس از دریافت ضمانت نامه بانکی و تایید کارشناسان حقوقی این مجموعه با مدت زمان تسویه حداکثر شش ماه امکان پذیر می باشد.

تضمین کیفیت

لوله و پروفیل تولیدی در شرکت لوله و قوطی اصفهان تماما از محصولات فولادی درجه 1 فولاد مبارکه اصفهان می باشد.

کیفیت کالاهای فروش رفته توسط این شرکت ضمانت می گردد و چنانچه محموله ارسالی با سفارش شما مغایرت و یا نقص داشته باشد به هزینه ما مسترد و کالای جایگزین ارسال می گردد.

سخن آخر:

لوله‌‌های داربست در شرکت‌های مختلفی ساخته و روانه بازار می شوند. جهت خرید لوله داربست به دلیل اهمیت ویژه‌ی ایمنی آن و احتمال خطرات جانی باید از برند با کیفیت لوله داربست استفاده کرد. شرکت لوله و قوطی اصفهان بهترین تولیدکننده لوله داربست در اصفهان می‌باشد که شما عزیزان با اطمینان خاطر می‌توانید از محصولات آن خرید کنید. جهت کسب مشاوره رایگان و استعلام قیمت روز لوله داربستی می‌توانید با کارشناسان مجموعه به شماره تلفن 03136602020 تماس حاصل فرمایید.

لوله داربست چیست ؟

اگر از کنار ساختمان های در دست احداث عبور کرده باشید، بی شک داربست های نصب شده را دیده اید. داربست ها از گردهمایی تعداد زیادی لوله داربست تشکیل می شوند که به کمک بست های مخصوصی در کنار یکدیگر محکم نگه داشته شده اند. عموما کاربرد آن ها دسترسی بناها و کارگران به نواحی بلند، مرتفع و غیر قابل دسترس ساختمان هاست.

قیمت لوله داربست داربستی

چرا که در صورت وجود این ابزار است که می توان کارهایی نظیر نبشی کشی، نما کاری و غیره را انجام داد. با توجه به موارد گفته شده لوله های داربست بایستی با کیفیت بالا تولید شوند و بایستی اجرای آن در محل نیز توسط افراد خبره در این زمینه صورت گیرد. چرا که هر گونه سهل انگاری موجب خسارات جانی و مالی زیادی می شود.

لوله های داربستی در دو نوع لوله داربست سبک و لوله داربست سنگین با شرایط وزنی متفاوتی تولید می شوند. سایز استانداردی که براساس آن لوله داربستی را تولید می کنند شامل 2.5 میلی متر برای ضخامت دیواره، 48.3 برای قطر خارجی با طول لوله داربست 6 متری می باشد.

قطر رایج لوله داربستی1 و ½  اینچ  است که به آن لوله 5 سانت یا 48 میل هم گفته می شود. ضخامت لوله داربست 2، 2.5 ویا  3 میلیمتر می باشد. در اصطلاح عامه به لوله داربست با ضخامت 2 میلیمتر ، لوله داربست سبک یا لوله داربست 14 کیلویی و به لوله داربست با ضخامت 2.5 میلیمتر لوله سنگین یا لوله داربست 17.5 کیلویی گفته می شود.

لازم است بدانید که در صنعت استفاده از لوله داربست2 و لوله داربست 2.5  و لوله داربست3 میلیمتر رایج بوده و بیش ترین ضخامت مورد استفاده نیز مربوط به لوله داربست 2.5 می باشد.این محصول در دسته لوله درز دار (یا نام دیگر آن لوله صنعتی) قرار می گیرد که از ورق نورد گرم (ورق سیاه) تولید می گردد. لوله های داربستی را نباید برای انتقال سیالات استفاده کرد. چرا که این لوله ها در معرض آزمایشات مخصوص برای انجام این کار قرار نگرفته اند.

عوامل موثر بر قیمت لوله داربست

 عوامل مختلفی وجود دارند که بر قیمت لوله داربست تاثیر می گذارند. از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن لوله: وزن نهایی لوله ها به سایز و ضخامت آن ها بستگی دارد. بدیهی است که هر چقدر وزن محصول بیش تر باشد، متحمل پرداخت هزینه ی بیش تری نیز خواهید شد.

جنس لوله ها: همانطور که پیش تر نیز ذکر کردیم، این لوله ها در دو نوع گالوانیزه و فولادی تولید می شوند و قیمت گالوانیزه مقداری بالاتر می باشد. جدا از این مسئله اینکه لوله ها از ورق چ کارخانه ای تولید شده باشد هم تاثیر به سزایی روی قیمت آن دارد، بالاترین کیفیت ورق فولادی در ایران متعلق به کارخانه فولاد مبارکه می باشد.

سایز لوله داربستی: به کمک سایز لوله قادر به تشخیص قطر خارجی و داخلی لوله می شوید که بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

ضخامت لوله داربست: رایج ترین ضخامتی که در تولید و استفاده از لوله های داربستی به کار برده می شود برابر با 2 و یا 2.5 میلی متر می باشد.

عوامل موثر بر قیمت لوله داربستی

فرآیند تولید لوله داربست در اصفهان

 باید بدانید که روش تولید انواع مختلف لوله داربست مشابه یکدیگر می باشند. تنها تفاوت ، در آزمایشات نهایی آن هاست. در فرآیند تولید ابتدا ورقه ی سیاه را از غلطک های پیوسته عبور می دهند. این کار باعث خم شدن ورقه ها و رسیدن دو لبه ی آن ها به همدیگر می شود. با رسیدن این دو لبه، آن ها را به یکدیگر جوش می دهند.

یکی از عواملی که موجب تفاوت قیمت لوله های داربستی می شود، استفاده از ورقه های دو یا سه میلی متری است. مهم ترین ویژگی لوله های داربستی داشتن مقاومت در برابر فشار است. بنابراین این لوله ها جهت تست مقاومت فشاری از آزمایش های مرتبط با فشار بایستی نمره ی قابل قبولی بگیرند.

 تولید کننده لوله داربستی

نکاتی در مورد استفاده از لوله داربست:

  • در هنگام استفاده از لوله داربست اگر طول آن کوتاه باشد از میله شکافدار اتصال جهت افزایش طول لوله داربست استفاده می‌شود.
  • برای تنظیم ارتفاع لوله‌ داربست از پایه‌های قابل تنظیم استفاده می‌کنند.
  • بعضی از داربست ها قابلیت جابجایی دارند. این نوع داربست‌ها دارای چرخ در زیر آنها هستند و قابلیت انتقال و جابجایی دارند.
  • برای رفتن به قسمت های بالا و نقاط دور دست داربست از یک نردبان فلزی استفاده می‌شود.